4.01.2017

kabaret

Pamiętam jak na imprezie w stylu lat 20 w 2 klasie liceum, ubrałam kabaretki i czułam się dość dziwnie. Te 4 lata temu kabaretki były bardziej
kojarzone z panią z domu publicznego niż instagramową gwiazdą. Gdy jakiś czas po imprezie znalazłam rajstopy w stanie idealnym postanowiłam
dopasować je do codziennej stylizacji i ruszyć w miasto. Musiałabym się bardzo postarać żeby znaleźć jeszcze gogoś w podobnych rajstopach.
Dziś trudno nie minąć kilku kobiet czmychających z nogami w kratkę. Czy nie poszło to za daleko? Wydaje mi się, że teraz jak wchodzi
jakikolwiek trend to 99% osób biegnie w niego ślepo, nie patrząc na swój gust, i czy ubrał by jakąś rzecz gdyby nie popularność jej w danym okresie.
Można powiedzieć, że przecież na tym polega moda, nie wątpię, ale wg mnie to głupie i ośmieszające uzależniać swój gust od panujących trendów..
Tak czy inaczej kabaretki bardzo mi się podobają, choć nie wiem czy zdecyduje się na nie w tym sezonie :)
Parę inspiracji!


7 komentarzy :

  1. Mnie kabaretki się podobają, ale w dobrej stylizacji (np. jak na zdjęciu 10, cały czarny outfit). Mogłabym je nosić do podartych dżinsów, z kolei z dość delikatnymi dziurami, a nie na całe udo i pół łydki. :D
    Co do kabaretek, mój facet nie bardzo za nimi przepada, bo kojarzy mu się z pewną nauczycielką z liceum. Chodziła ona w tych modnych obecnie rajtkach i miała mocno owłosione nogi. Widok musiał być... zachwycający. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kabaretki! Szczególnie swietnie się prezentują pod spodniami z dziurami.
    W końcu muszę w jakies zainwestować, bo od dawna planuje ich zakup. ^^
    Śliczne stylizacje, mozna się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie póki co moda na kabaretki w ogóle nie porwała. Ale ja raczej nie podążam za modą, ubieram to co lubię, co mi się podoba i w czym czuję się dobrze. Zazwyczaj mam tak, że w danej chwili podoba mi się to, co było modne jeden lub dwa sezony temu. Może i z kabaretkami tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kabaretki są moim zdaniem świetne, szczególnie jak połączy się je z jakimiś fajnymi jeansami. Osobiście wcale nie uważam, że 99% ludzi biegnie ślepo za modą. Dużo z nich widzi inspiracje, owszem, ale nigdy wcześniej nikt nie wpadłby na to, by założyć kabaretki do dżinsów, a okazuje się, że wyglądają fajnie, dlaczego więc jeśli komuś się podobają, to miałby z tego zrezygnować ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten trend nie przypadł do gustu. Kabaretki kojarzą mi się właśnie z 'panią lekkich obyczajów'.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie kabaretki bardzo się podobają, chociaż wyjście w nich i spódniczce wydawałoby mi się dość ryzykowne, zwłaszcza w tę pogodę. Jednak jeśli chodzi o ubranie ich pod spodnie z dziurami, wyglądają świetnie!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń