1.16.2017

#hitfit

Ponieważ jak każdy student wchodzę w okres sesji, muszę na okres najbliższych tygodni zająć się nauką i nie będę mieć czasu na publikowanie
tutaj bardzo wyszukanej treści.

Z okazji, że nowy rok to czas chęci do zmian, zaserwuje Wam tutaj parę mega motywujących instragramów. Nie pojawią się tu polskie odnośniki,
ponieważ myślę, że motywatorki takie jak Chodakowska,Lewandowska czy Deynn, już znacie. Zosawiam Was z inspiracjami
i zapraszam do napisania mi w komentarzu jakie Wy polecacie osoby, które motywują do ćwiczeń i pracą nad własną sylwetką!

1) @tammyhembrow

2) @j.crvz


3) @joja


 4) @brittanyperilleee


   5) @michelle_lewin


  6) @anllela_sagra


  7) @fitnessgirlsmotivation


   8) @detoxpage


   9) @womensbest


Niech moc będzie z Wami!

OXOX

10 komentarzy :

  1. od dwoch dni znó ćiwcże... jak się skonczy zobaczymy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam w ostatnich dniach! Trzymam kciuki za wytrwanie :))

      Usuń
  2. Mnie z pewnością do ćwiczeń motywuje Mel B. Ma świetne zestawy ćwiczeń. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ćwiczę, wrecz się obijam a dupa rośnie! Ale życzę powodzenia :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę post bardzo motywacyjny do ćwiczeń.
    Sama troche ćwiczę ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super nie mogę się napatrzeć :0 Mają takie cudowne ciała, też ćwiczę na siłowni i jest to dla mnie coś w stylu motywacji :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie zajrzę na nie :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie zajrzę na nie :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę się zbytnio zmotywować do ćwiczeń. Próbowałam już naprawdę nie raz. Tych instagramów nie znałam. Będę na nie zaglądać.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie fit instagramy! Zawsze znajduję tam wiele inspiracji ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń