12.18.2016

look1




czapka - Justin Bieber
kurtka - ZARA
spodnie - Bershka
buty - Adidas

OXOX

16 komentarzy :

  1. Jestem w 2 klasie gimnazjum i tzw "nieszczere towarzystwo" mam za sobą. Do mnie było "ojeju jak ja Cię uwielbiam" a za moimi plecami najgorsze obelgi. Ciekawe czemu żadna z nich nie powiedziała mi tego w twarz? Ludzie którzy obrażają innych jak już to robią to powinni robić to prosto w twarz, co nie zmienia faktu ze jest yo żałosne!

    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno odcięłam się od domniemanych najlepszych przyjaciółek, w sumie powiedzenie przyjaciół poznaję się w biedzie jest prawdziwe. Kiedyś bardzo przejmowalam sie tym co ludzie o mnie powiedza co kto o mnie mysli, ale gdy parę sytuacji w moim życiu pokazalo mi ze nie warto bo ludzie zawsze będą gadać nie ważne co zrobimy i teraz mam to gdzies. Świetny blog, ciekawie piszesz zostane na dłużej

    www.makeupowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz i masz cudowna urodę ;) bardzo fajna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę cudownie to wszystko ujęłaś w całość. Świetna czapka, chociaż nie jestem bieliber (sorrki jak źle napisałam) to jednak czapka jest ekstra. No i ogólnie świetny look.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Kochana wyszły zdjęcia! A co do takich ludzi, to niestety ale dookoła jest ich mnóstwo. W tych czasach równiez wydaje mi się że prawie nikt nie ma nic ciekawego do powiedzenia :) a słuchanie jednego i tego samego w kółko to porażka.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis, super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie przejmujesz się takimi komentarzami ♥
    Super zdjęcia!

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, bardzo podoba mi się stylizacja a ta czapka to istny sztos!
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny uśmiech kochana :) stylizacja genialnie dopasowana . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłabym się zgodzić bardziej! Hejt jest dla ludzi słabych i nudnych. Na szczęście, w moim otoczeniu nie mam już ludzi, którzy postępują w ten sposób, chociaż wiadomo - jak czyta się komentarze w internecie, trafia się na takich CAŁY CZAS.

    Świetnie wyglądasz i masz prześliczne włosy :) Będę wpadać tu częściej!

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz! obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie jest to irytujące i pokazuje tylko poziom inteligencji danej osoby ;x

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetnego bloga i bardzo dobrze piszesz. A twoja stylizacja bardzo i to bardzo mi się podoba 😊
    http://gleamdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety znaczna część ludzi woli obgadywać za plecami, bo są poprostu słabi. ;( Ja kompletnie tego nie toleruję wolę komuś powiedzieć najgorszą prawdę niż się przymilać nie wiadomo po co. 😞
    Bardzo spodobał mi się Twój look. *-*
    margittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń