12.05.2016

fakefur


Od kiedy w 1 liceum zostałam posiadaczką sztucznego futra, jest to mój nieodłączny element w zimie. Moje pierwsze sztuczne futro nazwałam 
"cruella" ponieważ było białe w czarne kropki. Następnie zaopatrzyłam się w futro z patnerkowym wzorem. A następne lata postawiłam na klasykę 
wybierając futrzaną czerń. W tym roku oczy mi sie świecą gdy widzę kolorowe futro. Może nie konkretnie w całej palecie barw, jeden kolor 
stanowczo by mi wystarczył :) 
Załączam Wam mix isnpiracji, może dzięki niemu zrozumiecie moją miłość do tej części garderoby!


OXOX

11 komentarzy :

  1. Futra są fajne na zimę. Jednak ich nie nosze, pomimo tego że mi się podobają. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Futra fajnie wyglądają, jednak ja osobiście ich nie noszę :) Sztuczne toleruję, ale prawdziwych nie znoszę i jestem przeciwko ich robieniu i noszeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie noszę futer, jednak te wyglądają naprawdę świetnie, szczególnie te białe!

    Obserwuję ;)
    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerka są niesamowite. Dobrze, że w sztuczne bo jakby naturalne to bym się oburzyła trochę :D
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji nosić futra, ale coraz bardziej mi się podoba
    Obserwuję
    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również podpatrzyłam ten trend, świetne są teraz oferty

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham futra! Najpiękniejsze co może być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam futra! Są prześliczne i muszę sobie w końcu jakieś sprawić ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega inspiracje. Lubię futra ale teraz strasznie podobają mi się futrzane kamizelki :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Futra są cudowne :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń