11.25.2016

sssss




OXOX

14 komentarzy :

  1. Bardzo mądrze napisane. Post daje wiele do myślenia, szacunek należy się każdemu ;). Każda praca czegoś uczy i coś wnosi w nasze życie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowałam jako kelnerka w restauracji mojej cioci. Po 12 godzinach nogi wchodziły mi w tyłek :( bardzo ciezka praca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki surowy klimat, zdecydowanie me gusta :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa byc kelnerką, znam duzo osób którzy pracują jako kelnerka/kelnerzy i są zadowoleni jedyny jaki jest minus to jest bardzo wyczerpująca :)
    Pozdrawiam,lu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Rzadko można się spotkac z tak dobrze napisanym postem i świetnymi zdjęciami. Zostane na dłużej- obserwuje
    Queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,świetne zdjęcia.Cudowne połączenie ich z tak dobrym tekstem.Bardzo mi się podoba i zostaję na dłużej! Jakbym nie została - ojjj to byłby grzech haha.Pozdrawiam! :*
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne miejsce, chętnie bym się tam znalazła ! Jestem na twoim blogu pierwszy i na pewno nie ostatni raz. Świetnie piszesz ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przykro, że ludzie, dzięki którym mamy załatwioną wygodę, bo nie musimy anie sprzątać ani przynosić sobie naczyć niż jedzenie są traktowani naprawdę okropnie, bardzo mi z tego powodu przykro, ale nie warto się przejmować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy z nas powinien być równo traktowany. Niestety realia są zupełnie odmienne.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje trzeba szanować każdego. Każda praca wnosi istotne wartości do naszego życia. Powodzenia w pracy, mniej przykrych sytuacji :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja z tym się zgodzę, że w szkole często Panie sprzątaczki nie otrzymują za grosz szacunku, a przecież gdyby nie one szkoła była by chlewem. Patrząc jak niektórzy rzucą papierek na podłogę i mają to gdzieś ...
    Świetny post!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Część tych osób ma mniej inteligencji niż przeciętny Janek z pubu za rogiem, ale stali się "sławni", więc myślą,że są lepsi i wszystko im wolno... Przebywałam z takimi ludźmi, ale na szczęście zmieniłam pracę, bo aż przykro mi się robiło...
    https://wartowiedziecwiecej.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miejsce, życzę miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń